مارس 29, 2024


ایسنا/فارس همایش گرامیداشت روز روانشناس و مشاور با هدف توسعه پایدار دانش روانشناسی به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس برگزار شد. 

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس در مراسم روز روانشناس و مشاور، با اشاره به اهمیت عطف توجه بیشتر به مشاوره از سوی همه افراد جامعه، در خصوص اهمیت دانش روانشناسی و تاثیر آن بر مطلوبیت زندگی اجتماعی و خانوادگی سخنانی ایراد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، محمدرضا غلامپور گفت: بخشی از آسیب های اجتماعی امروز جوامع و خانواده ها ریشه در به بی توجهی به اهمیت روانشناسی و استفاده از مشاوره های تخصصی دارد.

غلامپور گفت: معاونت فرهنگی و سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی فارس تلاش می کند که با حمایت حداکثری از دانشجویان برای اجرای برنامه های موثر بر ثبات و استحکام بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقاء دانش دانشجویان کمک کند.

براساس این گزارش، همایش گرامیداشت روز روانشناس و مشاور با هدف توسعه پایدار دانش روانشناسی در محورهای پنجگانه شامل روان درمانی، درمانگر قابل، اختلالات روانی، مشاور خانواده و سبک زندگی برگزار شد.

در این رویداد علمی، علیرضا فیلی، محمد خیر، دانیال آزادی، ژاله رفاهی و علیرضا پورخانی، در خصوص محورهای همایش سخنرانی کردند و نمایشی نیز با موضوع اختلالات روانی، توسط اعضای انجمن تئاتر موسسه آموزش عالی هنر شیراز، روی صحنه رفت.

این همایش به همت کانون همیاران سلامت روان سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس و با همکاری موسسه آموزش عالی پیشتازان و هنر شیراز، برگزار شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *